דף הבית זרועות למסכי טלוויזיה תליית זרוע לטלוויזיה בצורה הטובה ביותר

תליית זרוע לטלוויזיה בצורה הטובה ביותר

ברשותכם טלויזיה חדשה ואינכם יודעים איך לתלות אותה? אז בואו נעשה קצת סדר בבלגן ונבין מה הדרך המומלצת לתלות את הטלוויזיה החדשה שלנו מבלי לעשות לה נזק ולשמור עליה ועל הסביבה שלה לאורך זמן מפני פגיעה, נפילה או כל בעיה אחרת. אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא התקנת זרוע לטלוויזיה.

זרוע לטלוויזיה
זרוע לטלוויזיה

ברשותכם טלויזיה חדשה ואינכם יודעים איך לתלות אותה? אז בואו נעשה קצת סדר בבלגן ונבין מה הדרך המומלצת לתלות את הטלוויזיה החדשה שלנו מבלי לעשות לה נזק ולשמור עליה ועל הסביבה שלה לאורך זמן מפני פגיעה, נפילה או כל בעיה אחרת. אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא התקנת זרוע לטלוויזיה. אל תנסו לחסוך בעניין הזה כיוון שתליית הטלוויזיה היא עניין חשוב ותליה לא נכונה יכולה גם להיות מסוכנת וגם להסב נזק לקירות וכך בעצם נשלם כפול. כולנו מכירים את זרוע לטלוויזיה הנושאת את המסך ויכולה לסובב אותו לכיוונים שונים. אך איך נדע איזו זרוע הכי טובה לנו. אז קודם כל בואו נכיר כמה סוגי מתקנים בסיסיים לטלויזיה.

 

סוגים שונים של זרוע לטלוויזיה ויתרונותיהם

ישנם 3 אפשרויות להתקנת  זרוע לטלוויזיה.

  1. מתקן צמוד קיר –
    זרוע לטלוויזיה היא מתקן צמוד קיר מגיע בגדלים שונים ויכול להתאים לכל טלוויזיה. את זרוע לטלוויזיה תולים על הקיר בעזרת ברגים חזקים ולאחר מכן תולים את הטלוויזיה על המתקן. חשוב שזרוע לטלוויזיה תיהיה מתאימה לגודל הטלוויזיה על מנת שיוכל לשאת בצורה טובה את משקלה.
  2. זרוע זוויתית לטלוויזיה –
    עם המתקן הזוויתי ניתן להטות את הטלוויזיה בזוית של עד 15 מעלות. בדרך כלל זרוע לטלוויזיה מהדגם הזה תהיה מותקנת בחדרי שינה אבל לא בהכרח.
  3. זרוע מתכווננת –
    זרוע מתכווננת לטלויזיה היא זרוע הניתנת לסיבוב, קירוב והרחקה של הטלוויזיה. לזרוע מפרקים המאפשרים לזוז בכיוונים שונים וכן לנוע קדימה ואחורה. בדרך כלל נראה את זרוע לטלוויזיה הזו במטבחים, פינות אוכל ובעיקר חללים בהם אנשים נעים כל הזמן ויושבים בצורות שונות.

ישנן דגמים נוספים של זרוע לטלוויזיה כמו זרוע התלויה מהתקרה היכולה לשאת משקל של עד כ – 20 ק״ג, הזרוע יכולה לנוע בזווית של עד כ – 15 מעלות ומחוברת לצינור הנראה כמו מוט טלסקופי שיכול להגיע לאורך של 150 ס״מ ובו תעבור כל מערכת החוטים של הטלוויזיה. 

ישנה גם זרוע לטלוויזיה שיכולה לנוע בזווית של 360 מעלות ולשאת משקל של עד כ – 60 ק״ג. הזרוע מאפשרת לכם לצפות בטלויזיה בעצם מכל זווית אפשרית בחלל בו אתם שוהים. זרועות לטלוויזיה בין אם לתליה מהתקרה או בין אם לתליה על הקיר קיימות מחומרים שונים. הכל תלוי במה מתאים לכם וכמה תרצו להשקיע.

 

רכישת זרוע לטלוויזיה רק אצל המומחים

עידן האינטרנט מאפשר כיום לכל אחד לקנות זרוע לטלוויזיה ללא בקרה או אחריות לתקינות הזרוע. רכישה לא מבוקרה או ממי שאינו מומחה בתחום עלול להביא לנזק כמו נפילת המסך או חמור יותר מכך למקרה בו המסך נופל ופוגע בבני אדם. לכן ההמלצה הגורפת היא לפנות לחברה מומחית למתקנים ולזרוע לטלוויזיה על מנת להבטיח את בטיחותכם ובטיחות המסך שלכם.