דף הבית מעליות למסכי טלוויזיה מעלית מרהיט שלמות ועיצוב במתקן אחד

מעלית מרהיט שלמות ועיצוב במתקן אחד

בשנים האחרונות הפך עיצוב הבית להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, לא משנה אם הבית הוא שלנו או שאנו שוכרים אותו, חשוב לנו שכל דבר יהיה במקום שלו, חשוב לנו שהכל יהיה אסתטי ויפה לעין שלנו ולעיני האורחים שבאים אלינו. היום יש פתרונות הסתרה כמו מעלית מרהיט אך עד לא מזמן מסך הטלוויזיה היווה גורם מפריע בסך הכללי של חלל החדר שלנו בין אם זה הסלון או חדר השינה.

בשנים האחרונות הפך עיצוב הבית להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, לא משנה אם הבית הוא שלנו או שאנו שוכרים אותו, חשוב לנו שכל דבר יהיה במקום שלו, חשוב לנו שהכל יהיה אסתטי ויפה לעין שלנו ולעיני האורחים שבאים אלינו. היום יש פתרונות הסתרה כמו מעלית מרהיט אך עד לא מזמן מסך הטלוויזיה היווה גורם מפריע בסך הכללי של חלל החדר שלנו בין אם זה הסלון או חדר השינה. אמנם מסכי הטלוויזיה כבר לא אותם פריטים כבדים, גדולי מימדים שתופסים לנו מזנון שלם, או חלק נכבד מהקיר בחדר, היום מסכי ה LCD, OLED או כל וריאציה אחרת הם גדולים בשטח הצפייה שלהם, 65″ או 70″ הם היום סטנדרט נורמלי למסך ביתי. הפתרון שכולם מחפשים הוא איך להסתיר או להצניע את מסך הטלוויזיה, וכאמור מעלית מרהיט  היא פתרון מעולה לשמירה על קווים נקיים ולהסתרת המסך הגדול כאשר אין בו שימוש.

 

לעצב את הסלון מחדש עם מעלית מרהיט

כמו שאנו יודעים כאשר יש צורך יש דרישה, וכשיש דרישה מחפשים פתרונות. ללא ספק מעלית מרהיט הוא פתרון מושלם שעונה לנו על כל הצרכים הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית. אומנם לא תמיד מתאפשר להתקין מעלית מרהיט מסיבות שונות, לעיתים עניין של שטח פנוי, לעיתים סוג הרהיט אינו מתאים אולם ללא ספק אם קיימת אפשרות מומלץ לכם להתקין מעלית מרהיט. היתרונות רבים על החסרונות כאשר משתמשים בהתקן ייעודי למסך הטלוויזיה ובפרט אם זו מעלית מרהיט ואלו חלק מהם:

 

  • אסתטיקה – כפי שכבר ציינו שימוש במעלית מרהיט מהווה פתרון מושלם למי שחשובה לו האסתטיקה של החדר, תוכלו לשמור על קווי העיצוב הנקיים מצד אחד ולהשתמש במסך שתרצו מצד שני, ועם סיום הצפייה תשובו למראה המסודר שלכם.
  • בטיחות – כפי שאנו יודעים מסכי הטלוויזיה כיום הם מסכים דקים קלי משקל וככאלו הם חשופים יותר לנזקים, מכות ושבר. שימוש עם מעלית מרהיט מאפשר לכם לשמור על המסך שלכם לאורך זמן עם מינימום סיכון לפגיעה.
  • נוחות – יתרוםן נוסף שיש בשימוש עם מעלית מרהיט הו הנוחות, חלק מהדגמים מאפשרים שינויי זווית והסטה על מנת להתאים לצורכי הצפייה, תארו לכם מסך שעולה מהמזנון בסלון ופונה לכיוון הצופים שלא ישובים ממש מולו… תענוג צרוף.

 

מעלית מרהיט לא קונים בכל מקום

רוצים להנות ממעלית מרהיט כדאי שתדעו כיח יש לא מעט פתרונות בשוק, חקם טובים יותר וחלקם טובים פחות, ההמלצה הגורפת היא לא לקפוץ על המתקן הראשון שאתם מוצאים אלא לבדוק ולברר האם הוא באמת מתאים לצרכים שלכם והאם הוא באמת יענה על הדרישות. כדאי שתוודאו שיש מי שייתן לכם אחריות ושירות במקרה הצורך מכיוון שמעלית מרהיט אינה כמו זרוע למסך רגילה, יש אלמנטים חשמליים, מנועים ועוד דברים שאולי תצטרכו עבורם תמיכה או שירות.